Welcome to Team ADD
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
//////Production Gathering Day: Monday //////Alchemy Boost: Saturday//////Connous Arena Team Match: Announced Randomly//////Scavenger Hunt Event: TBA/////

Share | 
 

 NEW TEAM ADD SIMS [LOTSA SPICGHETTI]

Go down 
AuthorMessage
Taru Rui
Tarutard
avatar


PostSubject: NEW TEAM ADD SIMS [LOTSA SPICGHETTI]   Tue Jun 08, 2010 1:39 pm

YUP


HERE WE ARE... PRE-CATS WHOOPS
Moonlil, Andii, Tear, Ni, Taru
Cloud
USED NI FOR THE FAMILY NAME CUZ HER LAST NAME IS EPIC


WANNA HUG MOONIE?


Germany and Kantan, behind is Moonie and Nyath


KARAOKEEEEE


DAMMIT KANTAN I LIKE THAT COUCH


DAMMIT KANTAN


dinnah time. it's mac and cheese lol


SILLY KITTY


Now TEAR KARAOKE


Watching Tv with Ni, Cloud, and Moonie


What are you guys watching...?


Tear tells Ni that her cat is crazy

OMG EPIC SERIES OF SCREENS



Cloud y so sneaky


Vidya games



Taru comes with an invisible controller


RAEEEG... idk why


may or may not wake a Ni


GUESS IT DIDN'T


LOLWAT

IF YOU WOULD LIKE TO JOIN THE SIMS VERSION OF THE TEAM ADD FAMILY, HERE'S WHAT I NEED TO KNOW:

First Name
Last Name (if you don't give me one of these I can make one up for you 8D)
Hair color
Hair type (short, long, ponytail, crewcut, etc.)
Eye color
Color scheme for clothes AND/OR style of clothes (lolita, medieval fantasy, futuristic fantasy, steampunk, gothic, simple)

Choice of Aspiration (as follows):
Pleasure: likes to do simple stuff like juggle or play games or light the fireplace
Family: High value on friends and family. At the core, is seeking a significant other.
Romance: YOU WILL BE FLIRTING WITH THE WORLD... and not interested in commitment
Knowledge: your character will desire leveling skills and tries to screw around with becoming a werewolf and death
Fortune: your char wants to make munnies and buy expensive stuff... and is miserable when they don't earn money
Popularity: your char ALWAYS wants to make friends and have parties... and is miserable when these things don't happen

NOTE THAT I ALWAYS HAVE FREE WILL ON AND MY INFLUENCE ON THE CHARS IS REALLY QUITE MINIMAL

also if you would like one of your pets to be in gimme a:
Name
what type of pet they are (note that the Sims is limited to several breeds of cats and dogs, as well as birds and rodents... I have a few modified dogs to be a brown bear, polar bear, koala bear, and a hamster... but that's all)
Personality (genius or doofus, independent or friendly, messy or clean, aggressive or cowardly, hyper or lazy)
derpaderp


Last edited by Taru Rui on Tue Jun 08, 2010 9:19 pm; edited 3 times in total
Back to top Go down
View user profile
Ni

avatar


PostSubject: Re: NEW TEAM ADD SIMS [LOTSA SPICGHETTI]   Tue Jun 08, 2010 2:23 pm

LOL @ DAMMIT KANTAN

AWWW GERMANY LOVES MY KITTY. <3

I MUST SAY THESE ARE QUITE EPIC.
Back to top Go down
View user profile
 
NEW TEAM ADD SIMS [LOTSA SPICGHETTI]
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Team Tomoe [DIE NATSUKI! DIE! GO SHIZURU-ONEESAMA!]
» Team Nao (You're in my territory. Get out.)
» Design Team Call at Jeans Art Dolls
» Imaginisce design team try-outs 2011
» UU team

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Team ADD :: Off Topic :: Screenshot Gallery-
Jump to: